Het is alweer even geleden, maar in mei hebben we samen met jullie het seizoen feestelijk geopend tijdens ons havenfeest. Wat was het een gezellige avond! De opkomst was groot en we vonden het ontzettend leuk om iedereen weer te zien en bij te praten.